You are not logged in.

Dear visitor, welcome to Allods Online Forum. If this is your first visit here, please read the Help. It explains in detail how this page works. To use all features of this page, you should consider registering. Please use the registration form, to register here or read more information about the registration process. If you are already registered, please login here.

  • u_254287972

    You have to register first, to connect to this user.

About me

  • اگر به دنبال خرید apple id هستید، چند نکته وجود دارد که باید بدانید. خرید اپل آیدی به شما امکان می دهد به چندین مزیت از جمله امکان خرید از فروشگاه اپل، استفاده از iCloud و موارد دیگر دسترسی داشته باشید.
    با خرید خرید اپل ای دی، می توانید یک حساب کاربری اپل ایجاد کنید. این حساب به شما امکان دسترسی به فروشگاه اپل را می دهد، جایی که می توانید موسیقی، فیلم، برنامه های تلویزیونی، برنامه ها، بازی ها و موارد دیگر را خریداری کنید. همچنین می توانید از iCloud استفاده کنید که به شما امکان می دهد عکس ها، اسناد و سایر داده ها را در فضای ابری ذخیره کنید. علاوه بر این، می توانید از FaceTime و iMessage استفاده کنید.
    فرآیند خرید اپل ایدی ارزان ساده است. ابتدا باید یک حساب کاربری اپل ایجاد کنید. در مرحله بعد، باید یک روش پرداخت را انتخاب کنید. می توانید از کارت اعتباری یا پی پال استفاده کنید. در نهایت باید خرید خود را تایید کنید.
    هنگامی که Apple ID خود را ایجاد کردید، می توانید از تمام مزایایی که ارائه می دهد لذت ببرید. شما می توانید از فروشگاه اپل خرید کنید، از iCloud و موارد دیگر استفاده کنید. اگر سوالی دارید، می توانید با پشتیبانی اپل تماس بگیرید.