پاورپوینت درمورد ابزارها و روش ها در مدیریت کیفیت - دانلود انواع تحقیق مقاله پروژه
پاورپوینت درمورد ابزارها و روش ها در مدیریت کیفیت
پاورپوینت درمورد ابزارها و روش ها در مدیریت کیفیت

پاورپوینت درمورد ابزارها و روش ها در مدیریت کیفیت

مشخصات فابل عنوان: ابزارها و روش ها در مدیریت کیفیتقالب بندی: پاورپوینتتعداد اسلاید: 44   محتویاتگسترش عملکرد کیفیت (QFD)مفهوم گسترش عملکرد کیفیتQFDتوانایی ها و مزایایمقایسه فرایند طراحی سنتی و فرایند طزاحی به کمک QFD QFDمقایسه تخصیص منابع دو روش طراحی سنتی و طراحی به کمکدرک مشتری و خواسته های او نمونه ای از یک نمودار علت و معلول برای درک خواسته های مشتریانجدول ندای مشتریسازمان دهی اطلاعاتنمونه ای از یک نمودار وابستگی بین عوامل نمونه ای از یک نمودار درختی در مورد مشخصه های کیفی آفتاب گیرمدل کانودرجات رضايتمندي (مدل كانو)خانه کیفیتنمونه ای از یک ماتریس خانه کیفیتمراحل ساختن یک خانه کیفیتسيستم دانش ژرف دمينگ اصول چهارده گانه دمينگمقايسه مديريت شباني و مديريت باغبانيو . . .   1- مفهوم گسترش عملکرد کیفیت•امروزه سازمان هایی در عرصه  موفق تر خواهند بود که در بر آوردن نیاز ها و خواسته های مشتریان ،گوی سبقت را از سایر رقبای بازار بربایند . به تعبیر دیگر در فلسفه جدید بازار یابی یعنی مشتری گرایی،مرکز توجه ، مشتریان بوده و از دید مشتریان به مساءل نگاه میشود. این یک واقعیت انکار نا پذیر است که خواسته ها ،نیاز ها و انتظار ات مشتریان تغییر می یابد .بنا بر این ابتدا باید مشخص شود که مشتری چه می خواهد سپس در جستجو ی یا وسیله تحقق آن بر آمد .به همین دلیل ،هر روزه تکنیک  های مدیریتی جدیدی در راستای کسب مزیت های رقابتی دید گاه مشتری محوری عرضه می شوند . یکی از مهم ترین تکنیک های مدیریتی و کیفیتی  که امکان تعامل بین بخش های تولیدی و بازار یابی و فروش را فراهم آورده است،تکنیک گسترش عملکرد کیفیت (QFD ) است.•در واقع QFDیک ابزار کیفیتی پیشرفته است که هدف آن افزایش سهم بازار از طریق جلب رضایت مشتری می باشد .این ابزار در شناسایی و تعیین آن دسته از نیازمندی های  مشتریان می باشد.این ابزار در شناسایی و تعیین آن دسته از نیازمندیهای مشتریان که موجبات پیشی رفتن سازمان نسبت به رقبا  را فراهم  می نمایند، از قدرت مانور بسیاری برخوردار است.پس از شناسایی و تعیین نیازمندی های مشتریان ،نسبت به ترجمه و لحاظ کردن آن ها در نیازمندیهای طراحی اقدام شده و در طراحی این فرایند خواسته های ذهنی مشریان به زبان مهندسی ترجمه و تبدیل  می شود.      QFDتوانایی ها و مزایای-زمان کوتاه تر توسعه محصول-کاهش تعداد دفعات تغییر در طر ح های مهندسی -کاهش هزینه های اولیه معرفی محصول به بازار-رضایت مشتریان از تامین خواسته های و نیاز ها و نیاز هایشان -بهبود قابلیت های ساخت محصول-ایجاد یک زبان مشترک بین واحد های مختلف سازمان-ایجاد یک بانک اطلاعاتی برای استفاده و کاربردهای آتیاستفاده از...

پاورپوینت درمورد ابزارها و روش ها در مدیریت کیفیت

مشخصات فابل

عنوان: ابزارها و روش ها در مدیریت کیفیت

قالب بندی: پاورپوینت

تعداد اسلاید: 44

 

 

 

محتویات

گسترش عملکرد کیفیت
(QFD)

مفهوم گسترش عملکرد کیفیت

QFDتوانایی ها و مزایای

مقایسه فرایند طراحی سنتی و فرایند طزاحی به کمک QFD

 QFDمقایسه تخصیص منابع دو روش طراحی سنتی و طراحی به کمک

درک مشتری و خواسته های او

نمونه ای از یک نمودار علت و معلول برای درک خواسته های مشتریان

جدول ندای مشتری

سازمان دهی اطلاعات

نمونه ای از یک نمودار وابستگی بین عوامل

نمونه ای از یک نمودار درختی در مورد مشخصه های کیفی آفتاب گیر

مدل کانو

درجات رضايتمندي (مدل كانو)

خانه کیفیت

نمونه ای از یک ماتریس خانه کیفیت

مراحل ساختن یک خانه کیفیت

سيستم دانش ژرف دمينگ

 اصول چهارده گانه دمينگ

مقايسه مديريت شباني و مديريت باغباني

و . . .

 

 

 

1- مفهوم گسترش عملکرد کیفیت

امروزه سازمان هایی در عرصه  موفق تر خواهند بود که در بر آوردن نیاز ها و خواسته های مشتریان ،گوی سبقت را از سایر رقبای بازار بربایند . به تعبیر دیگر در فلسفه جدید بازار یابی یعنی مشتری گرایی،مرکز توجه ، مشتریان بوده و از دید مشتریان به مساءل نگاه میشود. این یک واقعیت انکار نا پذیر است که خواسته ها ،نیاز ها و انتظار ات مشتریان تغییر می یابد .بنا بر این ابتدا باید مشخص شود که مشتری چه می خواهد سپس در جستجو ی یا وسیله تحقق آن بر آمد .به همین دلیل ،هر روزه تکنیک  های مدیریتی جدیدی در راستای کسب مزیت های رقابتی دید گاه مشتری محوری عرضه می شوند . یکی از مهم ترین تکنیک های مدیریتی و کیفیتی  که امکان تعامل بین بخش های تولیدی و بازار یابی و فروش را فراهم آورده است،تکنیک گسترش عملکرد کیفیت (QFD ) است.

در واقع QFDیک ابزار کیفیتی پیشرفته است که هدف آن افزایش سهم بازار از طریق جلب رضایت مشتری می باشد .این ابزار در شناسایی و تعیین آن دسته از نیازمندی های  مشتریان می باشد.

این ابزار در شناسایی و تعیین آن دسته از نیازمندیهای مشتریان که موجبات پیشی رفتن سازمان نسبت به رقبا  را فراهم  می نمایند، از قدرت مانور بسیاری برخوردار است.پس از شناسایی و تعیین نیازمندی های مشتریان ،نسبت به ترجمه و لحاظ کردن آن ها در نیازمندیهای طراحی اقدام شده و در طراحی این فرایند خواسته های ذهنی مشریان به زبان مهندسی ترجمه و تبدیل  می شود.

 

 

 

 

 

 

QFDتوانایی ها و مزایای

-زمان کوتاه تر توسعه محصول

-کاهش تعداد دفعات تغییر در طر ح های مهندسی

-کاهش هزینه های اولیه معرفی محصول به بازار

-رضایت مشتریان از تامین خواسته های و نیاز ها و نیاز هایشان

-بهبود قابلیت های ساخت محصول

-ایجاد یک زبان مشترک بین واحد های مختلف سازمان

-ایجاد یک بانک اطلاعاتی برای استفاده و کاربردهای آتی

استفاده از QFD در حد اقل کردن اثرات مسایلی نظیر اختلافات در تفسیر درباره ترکیب محصول،احتیاجات فرایند یا دیگر جنبه های توسعه کمک های شایانی می نماید.در واقع QFD به عنوان یک ابزار سیستماتیک کمک می کند تا به عنوان میزان شناخت سازمان از خود و رقبای آن را ارزیابی کرد به گونه ای که سازمان بتواند زمان و مهارت های خود را بر چندین ناحیه کلیدی که باعث به وجود آمدن یک رقابت نزدیک میان او و رقبایش شده یا خواهد شد ،متمرکز کند.

 



قیمت: 4,900 تومان

پس از پرداخت لینک دانلود محصول در اختیار شما قرار میگیرد و میتوانید آن دانلود کنید، همچنین لینک دانلود به ایمیل شما نیز ارسال می شود.





سایر محصولات :

پاورپوینت درمورد بهداشت محیط مدارس


پاورپوینت درمورد بهداشت آب


پاورپوینت درمورد بسيج های اطلاع رسانی آموزشی


پاورپوینت درمورد بسته بندی بهداشتی مواد غذایی


پاورپوینت درمورد برنامه‌ريزی استراتژيک منابع انسانی و سند توسعه‌ی نيروی انسانی کشور


پاورپوینت درمورد برنامه ریزی آموزشی و درسی


پاورپوینت درمورد برنامه ریزی اقتصادی


پاورپوینت درمرود برنامه استراتژیکسوپرکورس کشورهای عضو سازمان کنفرانس اسلامی در کتابخانه اسکندریه مصر


پاورپوینت درمورد بررسی، مطالعه و توسعه نظام پیمانکاری فرعی و مبادلات مشارکتیSPXبر اساس روش UNIDO


پاورپوینت درمورد بررسی نقش تشكلها و مؤسسات و شرکتهای غير دولتي در نظارت بر اجراي سیاست های ابلاغی در اصل 44 قانون اساسی


پاورپوینت درمورد بررسی فراوانی انحراف سپتوم بینی در بیماران مبتلا به سینوزیت مزمن در مرکز آموزشی درمانی امام رضا (ع) تبریز


پاورپوینت درمورد بررسي دستگاههاي Photometry


پاورپوینت درمورد بررسي توليد به روش ماشينكاري به وسيله تخليه الكتريكي اسپارک


پاورپوینت درمورد بررسی پیش نویس لایحه قانون درآمدهای پایدار شهرداری ها


پاورپوینت درمورد بازیافت انواع زباله های پلاستیکی


پاورپوینت درمورد بازار کار اشتغال و بيکاري


پاورپوینت درمورد آئين نامه تشكيل و نحوه فعاليت دفاتر نظارت و ارزيابي دانشگاهها و موسسات آموزش عالي


پاورپوینت درمورد آنتی بادی ها


پاورپوینت درمورد آنالیز فراصوت


پاورپوینت درمورد آناليز رياضي2


پاورپوینت درمورد آناتومی


پاورپوینت درمورد آمپول ترکیبی پیشگیری از بارداری


پاورپوینت درمورد آلياژهاي هوا فضا


مقاله درمورد آموزش پيش دبستاني


مقاله درمورد نظام آموزشی ژاپن


مقاله درمورد آموزش بزرگسالان


مقاله درمورد آموزش الکترونیکی


مقاله درمورد آموزش اثر بخش معلم از نظر گوردون


مقاله درمورد آموزش ابتدايي


مقاله درمورد آموزش، تنبیه، تشویق


مقاله درمورد افزايش رضايت شغلي معلمان


مقاله درمورد افزايش خلاقيت و نو آوري دانش آموزان در مراكز آموزشي


مقاله درمورد اصول ارزشیابی توانمند ساز ی


مقاله درمورد اصلاحات در نظام آموزشی فرانسه


مقاله درمورد آزمون های تشریحی


مقاله درمورد ارزشیابی در آموزش و پرورش


مقاله درمورد ارزشیابی


علم شیمی و کاربردی کردن آن (word) 24 صفحه


پاورپوینت رزم انفرادی -65 اسلاید


جزوه مبانی کامپیوتر و برنامه نویسی -25صفحهword


تحلیل سیستم های آبیاری تحت فشار (قطره ای)


تحقیق درباره اخلاق حرفه اي (word) 29 صفحه


بعد حقوق بشری فقر در افغانستان-33 صفحهword


دانلود فایل word جدول تناوبی


پاورپوینت قالب هاي شعر فارسي -49 اسلاید


پاورپوینت صدا و کنترل و اندازه گیری آن در صنعت ( عوامل فيزيكی زیان آور محیط شغلی ) 31 اسلاید


جزوه ايمني و سلامت شغلي (بهداشت حرفه اي) 34 صفحه


اصول فقه ( مبانی استنباط حقوق اسلامی )- 24 صفحهword


پاورپوینت مدیریت منابع انسانی-95 اسلاید


تحقیق مقاله نوجوانان ، جوانان و دخانیات (word) 5 صفحه


دانلود 0.Black Glassy Window 1.0 تم مشکی شفاف برای اندروید


طرح توجیهی توليد و مونتاژ كامپيوتر با ظرفيت 250 دستگاه در سال(word) 13 صفحه


عنوان پروژه: داده کاوی، مفاهیم و کاربرد -101 صفحه word


عنوان مقاله: مدیریت دانش در سازمان-7صفحهword


اصول حسابداری 1 - 418 اسلاید


پاورپوینت آموزش طرح کسب و کار -41 اسلاید


بررسی نقش بنگاه‌های کوچک و متوسط در توسعه و امنیت اقتصادی - 26 صفحهword


جزوه آموزشی استقرار سیستم مدیریت کیفیت و مفاهیم آن -17 صفحهword


مطالعه تطبيقي وقف در حقوق ايران و تراست در نظام حقوقي انگليس-16 صفحهword


دانلود پاورپوینت تحریم اقتصادی-19 اسلاید


نمونه سوالات درس اخلاق (word) 13صفحه


تحقیق درباره زردشت (word) 7 صفحه


تحقیق درباره ram ، رم (word) 15 صفحه


تحقیق درباره : بررسی آلات موسیقی در آثار سنایی(word) 22 صفحه


علم حقوق (word) 45 صفحه


رياضيات و كاربرد آن در مديريت -291 اسلاید


تحقیق درباره امنيت شبكه (word) 23 صفحه


قانون مدیریت خدمات کشوری(word) 48 صفحه


تحقیق درباره معرفي آب و هوا - 4 صفحه


دانلود پاورپوینت حامیان تولید ملی -12 اسلاید


آشنایی با ساختار يك مقاله علمي و آرایه¬های آن (word) 7 صفحه


پاورپوینت بررسی حمل و نقل شهری توکیو -117 اسلاید


پاورپوینت ثبت فعالیت الکتریکی قلب واصول تفسیر الکترو کاردیوگرام - 90 اسلاید


دانلود پاورپوینت درباره رودکی -24 اسلاید


اصول اقتصاد ۲ (اقتصاد کلان) -284 اسلاید


دانلود پاورپوینت اقتصاد اسلامی- 18 اسلاید


مهندسی عمران محیط زیست-آزمون دانش پذیری فراگیر کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور - 7 صفحه-75سوال


پاورپوینت بحران آب -33 اسلاید


پاورپوینت “ «مهران مدیری ،سلطان کمدی ایران» ” -24 اسلاید


انتخابات شورای مدرسه - 2 صفحه


طرح توجیهی توليدترانس مهتابي 40وات و 20 وات با ظرفيت 400000 عدد در سال(word) 14 صفحه


طرح توجیهی توليد و بسته بندي آبليمو با ظرفيت توليد هشتصد تن در سال (word) 15 صفحه


پاورپوینت رزم انفرادی -65 اسلاید


پاورپوینت بررسی حمل و نقل شهری توکیو -117 اسلاید



کلمات کلیدی :nbsp nbsp nbsp مفهوم گسترش عملکرد قدرت مانور بسیاری مانور بسیاری برخوردار رفتن سازمان نسبت پیشی رفتن سازمان nbsp nbsp خواسته های گسترش عملکرد کیفیت qfd های مشتریان عملکرد کیفیت مشتریان خواسته مشتری سازمان طراحی بازار عملکرد فرایند پاورپوینت درمورد ابزارها و روش ها در مدیریت کیفیتnbsp nbsp nbsp مفهوم گسترش عملکرد قدرت مانور بسیاری مانور بسیاری برخوردار رفتن سازمان نسبت پیشی رفتن سازمان nbsp nbsp خواسته های گسترش عملکرد کیفیت qfd های مشتریان عملکرد کیفیت مشتریان خواسته مشتری سازمان طراحی بازار عملکرد فرایند
سایر محصولات