Foto del Profilo

margoritasadiaOffline

  • colorado, canada
  • 0

    Posts

  • 0

    Comments

  • 222

    Views

Profile Info

Name

margoritasadia

First Name

margoritasadib

Last Name

margoritasadic

Country

canada

City

colorado

Biographical Info

وقتی صحبت از حریم خصوصی آنلاین می شود، یکی از بهترین راه ها برای محافظت از خود خرید یک پروکسی یا خرید فیلتر شکن پولی برای اندروید است. پروکسی سروری است که به عنوان یک واسطه بین رایانه و اینترنت شما عمل می کند. یک VPN یا شبکه خصوصی مجازی، اتصال اینترنت شما را رمزگذاری می کند و آن را از طریق یک سرور پروکسی هدایت می کند.

دلایل مختلفی وجود دارد که ممکن است بخواهید یک پروکسی یا VPN بخرید. یکی از رایج ترین آنها دور زدن وب سایت های مسدود شده است. خواه یک لیست سیاه تحمیلی توسط دولت باشد یا مدرسه یا محل کار شما که سایت‌های خاصی را مسدود می‌کند، یک پروکسی می‌تواند به شما در دور زدن این محدودیت‌ها کمک کند.

یکی دیگر از دلایل رایج برای خرید پروکسی یا تست vpn رایگان، حفظ حریم خصوصی و امنیت آنلاین است. با مسیریابی ترافیک خود از طریق یک سرور پروکسی، آدرس IP و سایر اطلاعات شخصی شما از چشمان کنجکاو پنهان می شود. اگر از Wi-Fi عمومی استفاده می کنید یا به اطلاعات حساس دسترسی دارید، این امر می تواند بسیار مهم باشد.

دلایل دیگری نیز برای خرید پروکسی یا VPN وجود دارد. این موارد شامل دور زدن محدودیت‌های جغرافیایی برای دسترسی به محتوای سایر کشورها، افزایش حریم خصوصی آنلاین شما و محافظت از خود در برابر جرایم سایبری است.

اگر به دنبال خرید پروکسی یا VPN هستید، چند نکته وجود دارد که باید در نظر داشته باشید. ابتدا مطمئن شوید سرویسی که انتخاب می کنید معتبر است و شهرت خوبی دارد. کلاهبرداری های زیادی وجود دارد، بنابراین مهم است که تحقیقات خود را انجام دهید.

Finalità di Profilazione
Pre-vendita solo per abbonatipossessori «We are one» cardcittadini bolognesi. Le vendite regolari inizieranno il .

Continua

Torna