فارس من| دریافت نوبت و توزیع بار در بندر امام خمینی(ره) سیستمی است
فارس من| دریافت نوبت و توزیع بار در بندر امام خمینی(ره) سیستمی است

فارس من| دریافت نوبت و توزیع بار در بندر امام خمینی(ره) سیستمی است

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خوزستان گفت: نوبت دهی برای دریافت بار در پایانه بار بندر امام خمینی(ره) به صورت سیستمی و غیر حضوری و بدون دخالت عامل انسانی است.

فارس من| دریافت نوبت و توزیع بار در بندر امام خمینی(ره) سیستمی است

به گزارش کنفرانس از اهواز، مخاطبان فارس با راه‌اندازی کمپینی خواستار نظارت بیشتر بر وضعیت  توزیع بار در پایانه بندر امام‌خمینی(ره) شدند. این کمپین با عنوان « بی‌نظمی در توزیع بار در پایانه بندر امام‌خمینی(ره) را نظارت کنید » در سامانه «فارس من» ثبت شده است. رانندگان معتقدند که توزیع بار خارج از چارچوب قوانین پایانه صورت می‌گیرد و مسوولان مربوطه نه تنها هیچ اقدامی جهت رفع بی‌نظمی‌های موجود انجام نمی‌دهد، بلکه تخصیص بار در بندر امام خمینی(ره) از طریق فرآیندی غیرمتعارف در خارج از پایانه انجام می‌شود. در این رابطه محمد جولانژاد مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان با اشاره به عدم دخالت عوامل انسانی در فرآیند  نوبت‌دهی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: نوبت دهی برای دریافت بار در پایانه بار بندر امام خمینی(ره) به صورت سیستمی و غیر حضوری و بدون دخالت عامل انسانی است. جولانژاد افزود: نوبت دهی برای دریافت بار در پایانه بار بندر امام خمینی(ره) از طریق نرم افزار اختصاصی رانندگان به صورت برخط و توسط شخص راننده انجام می شود و رانندگان برای دریافت نوبت نیازی به مراجعه حضوری به پایانه ندارند. وی گفت: رانندگان از طریق نرم افزار اختصاصی پایانه “گپ” علاوه بر دریافت نوبت غیرحضوری، این امکان را دارند که با اطلاع از وضعیت نوبت های قبل از خود و وضعیت بار در پایانه، در زمان مناسب برای دریافت بار به پایانه مراجعه کنند. مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان بیان کرد: همچنین قبل از فرارسیدن نوبت رانندگان، فراخوان به منظور مراجعه به پایانه از طریق پیامک به آنها اعلام و تنها درصورتی که در تاریخ تعیین شده در پایانه بار حضور نداشته باشند، نوبت آنها باطل می‌شود. جولانژاد گفت: رانندگان از طریق سامانه پیامکی و یا برنامه “گپ” می توانند خدماتی همچون نوبت دهی مجازی، مشاهده بارهای سالن اعلان بار بر اساس نوع بارگیر، اولویت بندی و انتخاب بارهای مورد نظر از فهرست سالن بر اساس اطلاعات دسته بندی شده، اضافه کردن ناوگان جدید و تغییر بارگیر ناوگان، مشاهده فعال وضعیت فعال بودن کارت هوشمند و دریافت بخشنامه ها، اخبار و پیامک های پایانه بار را دریافت کنند. به گزارش کنفرانس، منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی یکی از مهم‌ترین قطب‌های حمل‌و‌نقل منطقه‌ای به شمار می‌رود و بیش از 10 سال است که از یک بندر عادی به منطقه ویژه اقتصادی تبدیل شده است و سالانه ۳۰ میلیون تن کالا را پذیرش می‌کند. بندر امام خمینی(ره) دارای ۴۰ اسکله فعال است و بزرگترین پایانه تجارتی دریایی در کشور محسوب می‌شود. پایان پیام/  

دیدگاهتان را بنویسید