کتاب عوامل موثر بر خبر برای دانشجویان علوم ارتباطات در نمایشگاه کتاب عرضه میشود.
به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه کنفرانس، به دنبال انتشار و آغاز عرضه کتاب «عوامل موثر بر خبر» در نمایشگاه کتاب، غرفه سروش میزبان مترجم این کتاب بود. در راستای برنامههای انتشارات سروش مبنی بر توجه هر چه بیشتر به کتابهایی درباره تحولات رسانه، یکی دیگر از آثار با عنوان «عوامل موثر بر خبر، روزنامه نگاری در سپهر رسانهای قرن بیست و یکم» نوشته «ریچارد ام. پرلوف» استاد دانشگاه کلیولند به بازار نشر رسید. سروش نشستی را با حضور «آزاده سادات عطار» مترجم این اثر ترتیب داد، عطار که دانش آموخته مدیریت رسانه است، در این نشست با اشاره به محتوای این کتاب از جمله تاریخ روزنامه نگاری در امریکا و تحولات روزنامه نگاری در این کشور، به طور ویژه به بخشهایی از کتاب اشاره کرد که به عملکرد شبکههای اجتماعی از جمله نقش توئیتر، یوتیوب و فیس بوک پرداخت. این کتاب برای دانشجویان علوم ارتباطات، مدیریت رسانه و روزنامه نگاری مطالبی دارد. «عوامل موثر بر خبر» در ۴۶۱ صفحه و با بهای ۲.۲۰۰.۰۰۰ ریال در اختیار علاقمندان به دنیای جذاب رسانه قرار گرفته است. پایان پیام/